Of u nu het hoofd van een liefdadigheid fundraiser, de CEO van een multinationale onderneming, of een kleine ondernemer, er zijn vele redenen waarom samenwerken met een food truck kan goed zijn voor uw streven.

Of het nu uw doel is om de marketing van uw bedrijf te bevorderen, geld in te zamelen voor de atletische afdeling van uw school of de verkoop bij uw bedrijf te stimuleren, foodtrucks bieden een unieke kans om de doelstellingen van uw organisatie op maat te maken.

Mobiele keukens genereren een buzz. Loopt de verkoop achter bij uw occasion? Bent u bezorgd over het krijgen van genoeg inkomsten voor uw fundraiser? Een gigantische felgekleurde foodtruck op uw evenement drijft de interesse van mensen en verhoogt potentiƫle klanten of donateurs naar uw evenement. In combinatie met een radio-uitzending, een chow wagen kan net wat je nodig hebt om uw verkoop of fondsenwerving doelen te bereiken.

Food Truck operators zijn meesters in sociale media. Twitter, Facebook, en het internet zijn de instrumenten van de handel van een mobiele keuken en ze hebben trouwe volgelingen. Als die volgelingen weten dat hun favoriete lunch wagen is de verkoop van voedsel bij uw bedrijf, zullen veel mensen komen naar uw bedrijf en meer ontvankelijk voor uw verkooppraatje. Profiteer van de aanwezigheid van een mobiele foodtruck op sociale media en fans om uw verkoop te stimuleren.

Economie. Het hebben van een mobiele keuken op uw evenement is goedkoop en zo goedkoop als de vraag of hun truck beschikbaar is voor uw evenement. Laat een foodtruck op uw parkeerplaats bij uw ingang staan. Als je een beetje geld dat je zou investeren kon je werken een deal met de food truck waar u betaalt voor de eerste 50 maaltijden voor uw eerste 50 klanten. Klanten houden van giveaways. Mensen houden van gratis spullen en je ze iets leuks, unieks en attent geven dat de bank niet zal breken.